Siparişlerimin bilgisine nasıl ulaşabilirim?

Siparişlerinizin gerçekleştirilmesinden sonra sipariş onayı ve kargoya teslim bilgisi online satış sitemize bildirmiş olduğunuz güncel mail adresinize gönderilecektir.Daha detaylı bilgi almak isterseniz; iletişim numaramız 0212 263 73 73 ‘ü hafta içi; 09:00-19:00 saatleri arasında arayıp bilgi alabilirsiniz.

Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra teslimat 2-4 iş günü içerisinde yapılabilmektedir. Uluslararası gönderiler için teslimat süresi 7 – 10 iş gününü bulabilmektedir.

Değişim yapmam mümkün mü?

Siparişlerinizi bir an önce teslim edebilmek için hemen teslimat sürecini başlatıyoruz, ancak eğer siparişinizde herhangi bir değişiklik yapmak isterseniz size yardımcı olabilmek icin elimizden geleni yapmaya hazırız. Siparişinizde değişiklik yapmak istiyorsanız veya iptal etmek istiyorsanız, lütfen vakit geçirmeden bizi 0212 263 73 73 no.lu telefonumuzdan arayın. Çalışma saatlerimiz Hafta içi 09:00 – 19:00 saatleri arasındadır. Ayrıca bize mail aracılığıyla [email protected] / [email protected] adresinden de yazabilirsiniz.Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse satın aldığınız ürünü tarafımıza orijinal faturasıyla birlikte iade göndermeniz gerekmektedir.

Siparişimi hediye paketi yapabiliyor musunuz?

Hediye paketi yapabiliyoruz. Siparişiniz onaylandıktan sonra, sipariş numaranızla birlikte göndermek istediğiniz mesajı [email protected] / [email protected] adresine bildirmeniz yeterli olacaktır. Dilerseniz 0212 263 73 73 no.lu telefonumuzdan da arayarak bilgi verebilirsiniz.

Yurtdışından sipariş mümkün müdür?

Evet, dilediğiniz ülkeden sipariş verebilirsiniz. Sipariş teslimatınız TNT veya DHL kargo aracılığı ile gönderilecektir.

Kargo

Kargo ücreti ne kadardır?

Yurtiçi ve yurtdışı gönderilerimiz ücretsizdir. Türkiye içi siparişileriniz kargo firmaları tarafından ulaştırılacaktır. Yurtdışı siparişlerimizde TNT ve DHL firması ile ulaşım sağlanmaktadır.

Siparişim nasıl ulaşır?

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra teslimat, yurtiçi gönderilerde 2-4 iş günü, yurtdışı gönderilerde ise 4-7 iş günü içerisinde yapılabilmektedir.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, sitemize üye olurken kullanmış olduğunuz mail adresinize Kargo Takip Numaranızı da içeren bir bilgilendirme maili gönderilecektir.

Siparişim ben evde yokken gelmiş, ne yapmam gereklidir?

Siparişinizin size teslim edilemediği durumlarda kargo firması bu adrese bir not bırakır. Bu not üzerinde siparişin hangi şubede olduğu bilgisi yer alır. Kargonuzun takibini belirtilen kargo şubesi ile iletişime geçerek yapabilirsiniz. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz www.papary.com.tr adresine iade edilir. Bu gibi durumlarda bizlerle (0212 263 73 73) iletişime geçebilirsiniz.

Kullanılan kargo firması bulunduğum şehirde yoksa nasıl teslim alacağım?

Siparişinizi ulaştıran kargo firması , tüm Türkiye’ye teslimat yapabilmektedir. Ancak, kırsal bölgeler ve ulaşılması zor yerleşim yerlerine ürün teslimatı yapamaması söz konusu olabilir. Kargo teslimatı açısından sorun yaşayabileceğinizi düşünüyorsanız ,bizi iletişim numaralarımızdan arayıp bilgi alabilirsiniz: (Hafta içi ; 09:00-19:00 )

Kargom hasarlı bana ulaştı, ne yapabilirim?

Hasarlı gelen paketi teslim almayıp, kargonun hasarlı olduğuna dair kargo görevlisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Her türlü sorularınız için bizi çekinmeden 0212 263 73 73 numaralı telefonumuzdan arayın ya da [email protected] adresine mail atın.

Yurtdışına gönderi yapabiliyor muyuz?

Dünya üzerindeki her yere gönderi yapabiliyoruz. Kargo ücreti tarafımıza aittir. Firmamız oluşabilecek kayıp paketlerden sorumlu değildir. Posta kutusu adreslerine gönderme yapılamaz.

Ürün İade/Değişim

İade/Değişim nasıl yapılır?

İade/değişim yapmak istediğiniz ürün ya da ürünleri öncelikli olarak sebebi ile birlikte mail yolu ile [email protected] veya [email protected] adresine sebebi ile birlikte yazarak ya da 0212 263 73 73 (Hafta İçi : 09:00-20:00 saatleri arasında ) nolu telefonumuzu arayarak bildirebilirsiniz.Daha sonra kargo ile faturanız ile birlikte iade/değişim sebebinizi ayrıca mümkümse TC kimlik numaranız , telefon numaranız, isim-soyisim imzanız ile birlikte not ederek adresimize gönderebilirsiniz.

İade koşulu nedir?

İade edilmek istenen ürün ya da ürünlerin kullanılmamış, ambalajı hasar görmemiş ve tekrar satılabilme özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Söz konusu ürün ya da ürünlerin faturası, orijinal kutusu ve ambalajı, gönderilen tüm aksesuarları ile birlikte iade edilmesi gerekmektedir. İade süresi dolmuş, kullanılmış, paketi hasar görmüş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile gönderilmeyen iadeler kabul edilmeyecektir, ve bu ürünün veya ürünlerin kargo masrafları size ait olmak üzere geri gönderilecektir. İade koşullarımız 4077 nolu ‘Tüketicinin Korunmasına İlişkin Kanun ve Uygulama Yöntemleri’ kapsamında değişiklik gösterebilmektedir. En güncel bilgilere internet sitemizde yer alan ‘Ürün İadeleri’ ile ilgili bölümden ulaşabilirsiniz.

İade adresi neresidir?

Etiler mah. Ahular Sok. No:22 Etiler-Beşiktaş / Istanbul Telefon No:0212 263 73 73 [email protected]

Ne kadar sürede iade edebilirim?

Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz, yeniden satılabilirlik özelliği taşıyan ürünün iade süresi, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gündür. İlgili sürenin aşılması durumunda, iade işlemi gerçekleştirilememektedir. İade kargonuz bize ulaştığında size e-posta ile bilgi verilecek ve iade işlemleriniz hemen başlatılacaktır.

İade işleminden sonra ödemeler?

Ürün bedelinin ödemesi, ürünün iade koşullarına uygunluğu saptandıktan sonra gerçekleştirilir ve en geç 10 gün içerisinde kredi kartınıza yansıtılır. Bu süre tamamen bankanıza bağlıdır ve firmamızın bankanıza müdahale etme hakkı bulunmamaktadır. Taksitli ödeme seçeneği ile ödediyseniz, iadeniz de banka prosedürleri gereği taksitli olarak yapılacaktır.

Yurtdışı satışlarında iade imkanı var mı?

Yurtdışına yapılan gönderilerde iade imkanımız mevcuttur fakat kargo ücreti alıcıya aittir. İade ile ilgili diğer sorularımı nereden öğrenebilirim? Bizi Hafta içi : 09:00 – 20:00 saatleri arasında 0212 263 73 73 no.lu telefonumuzdan arayın ya da [email protected]/[email protected] adresine mail atın. Sizden haber alır almaz hemen iade sürecini başlatalım. Neden iade ettiğinizi öğrenmeyi gerçekten çok isteriz.

Tanıtım Filmi
×